Fredagsbladet 4 (2024)

Nyttårsball!

Forrige fredag gikk et av ungdomsskolens viktigste årlige arrangementer av stabelen. Nyttårsballet. Forberedelsene begynte tidlig på fredagen, og festkomiteen jobbet hardt for å pynte og gjøre om foajeen og salen til ballområde. Det ble helt nydelig! Og det ble også en utrolig hyggelig fest, med flotte, omsorgsfulle og greie ungdommer. Det var en stolt voksengjeng som dro hjem etter ungdommene på fredag - for maken til ungdommer er ikke lett å finne. Takk for et flott ball!

Vinterbilder

Kuldegradene er ikke så kalde lengre, snøen smelter, men fremdeles er det mye moro med å ake, lage snøfigurer og vanndemninger i snøen.

Og inne har 1.klasse laget vinterbilder, først malt i blått og så tegnet med fettstifter fine vinteraktiviteter.

4B og vinteren

Vinteraktiviteter for 4b. Samt et uttrykk for hvordan det så ut på vei mot skreifiske for de som kom helt fra Trøndelag.

Naturkunst

5A hadde naturkunst i kroppsøvingstimene idag. De ble delt inn i grupper og skulle lage kunst av ressursene de fant rundt seg. Her er noe av det som ble laget.

Skidag på Berger

Forrige uke var det flere klasser som hadde skidag. 5. klasse tok turen til Berger stadion, og hadde en flott dag, tross kald utetemperatur. Vi tente bål, grillet, sto på ski og lekte masse i snøen. En flott avslutning på uken!

Nye satser SFO 2024

Da er de nye satsene for SFO for kommende år også besluttet. Prisene reguleres årlig, og er gjeldende fra 1.3.24. Fra og med neste skoleår (august 2024) vil det bli 12 timer gratis SFO for 1.-3. klasse.

Hel SFO: 2850,- pr. mnd

(Økt med 100 kr i mnd.)

Kost: 350,- pr mnd.

(økt med 30,- pr mnd.)